زنــ ــدگــ ــی مــ ــن

وبلاگ اول بنده arezoo127.blogfa.com اینجا فعالم و در خدمت شما :)

زنــ ــدگــ ــی مــ ــن

وبلاگ اول بنده arezoo127.blogfa.com اینجا فعالم و در خدمت شما :)

بینی!

 

ادامه بدون رمز ... 

ادامه مطلب ...

عکس

 

گفتم براتون عکس بذارم 

این عکس باغ که روز عقد بعد تالار رفتیم ...  clik 

عکس جایی که جاده چالوس رفته بودیم،ما اون پایین،توی یکی از همین تختا نشسته بودیم،روبه رو رودخونه clik 

عکس ناهار و چایی ... من عاشق سماور و قوری شدیم،خیلی بامزه بودن :)) ... clik و clik 

 جمعه که اشکان اصفهان بود زنگ زدم آتلیه که بریم عکسا رو ببینیم و بگیم کدوما رو چاپ کنن ،فیلمو بگیم میکس کنن و ... ولی خب گفتن آتلیه بسته س و قراره برن باغ و مراسم برای فیلمبرداری ...

اینه که هنوز ما فیلم و عکسا رو ندیدیم

عکس درست درمونم نداریم ... ولی خب یه سری عکس شقایق ازمون گرفته که گفتم فعلا اونا رو براتون بذارم

البته چهرمون سانسور شده ...

از اونجایی که حال نداشتم رمز این پستو عوض کنم،با همون رمز ثابت میتونید عکسا رو ببینید

حدودا 70 نفر رمز دارن ... یعنی من باید برای این پست 70 تا کامنت داشته باشم

اسم کسایی که رمز ثابتو دارن قبلا نوشتم

حالا من رمزو عوض نکردم و با همون رمز ثابت عکس گذاشتم،لطفا کسایی که رمز دارن و میرن عکسا رو میبینن کامنت بذارن

هرکس میخواد باشه،و گرنه حلالتون نمیکنم خخخخخخخخخخ 

ادامه بعد 24 ساعت حذف میشه ... کسی ناراحت نشه ...

ادامه با رمز ثابت ... 

ادامه حذف شد ...  

آهنگای پر خاطره

 

اومــ ــدی ای مهربــونم

شــ ــدی آروم جــ ــونم

شــ ــدی قصه ی شــبونــ ــم

واســ ــه زندگی بهــ ــونم

با تــ ــــو زندگی تــ ــرانه س

یه رمــ ــان عاشــ ــقانه س

خنــ ــده های از ته دل

با تــ ــو اتفاق ســ ــاده س

چشممو رو دنــ ــیا بستم

از همــه به جــ ــز تو خستم

از خــ ــماری چشاته

که همــ ــیشه با تـــ ــو مستم

ادامه بدون رمـــ ــز ...

 امکان درج نظر جدید وجود ندارد ... 

 

ادامه مطلب ...

این چند روز

 

 

 

ادامه بدون رمز ... 

 

ادامه مطلب ...

بدون عنوان

 

ادامه بدون رمـــ ـــز ... 

ادامه مطلب ...