زنــ ــدگــ ــی مــ ــن

وبلاگ اول بنده arezoo127.blogfa.com اینجا فعالم و در خدمت شما :)

زنــ ــدگــ ــی مــ ــن

وبلاگ اول بنده arezoo127.blogfa.com اینجا فعالم و در خدمت شما :)

فصل جدیدی از ارتباط!

 

ادامه بدون رمز ... 

پریروز یه پست بلند بالا در مورد تلگرام و ... نوشتم که به لطف قطی نت،پرید و ثبت نشد 

چقدر ضدحال بود  Begging

ولی خب منم دیگه حوصله م نشد از اول بنویسم،برای همین بیخیال اون پست شدم

بعد از کش و قوس فراوون (!!) بالاخره ما هم وارد فصل جدیدی از ارتباط شدیم

از بس پول شارژ دادیم خب،جدیدا هم که ایرانسل یکی در میون پیاما رو ۲۰ تومن حساب میکنه!

اینه که بنده تلگرام نصب کردممم 

دیشب برای اولین بار با اشکان تو تلگرام حرف می زدیم

بعد یدفعه اشکان گفت یه عکس از قارچ بگیر بفرست

هی گفتم خدایا قارچ کجا بوده! مگه من قارچ خوردم که میگه عکسشو بفرست!

بعد از کمی فکر دو زاریم افتاد منظورش از قارچ شصت پامه 

خب شصت پام گومبولی و کپلیه،بعد کرج که بودم اشکان اسمشو گذاشت قارچ خخخخخ

خدایی ام اسم برازنده شه،چون مثل قارچ کپل و گومبولیه

خلاصه که بعله منم یه عکس از قارچ گرفتممم و براش فرستادم .شکلک های شباهنگShabahang

اومممم چقدر خوبه هاااا به واسطه تلگرام عکس یه سری از دوستای وبلاگی رو دیدم و کلی خر ذوق شدم ^_^

بععععله ...

صبح ساعت ۳۰\۹ در خواب ناز بودم که مامان گفت آرزو پاشو اومدن آمار بگیرن

از اونجایی که بابای من کلا با قضیه آمارگیری چپه برای همین ما اینترنتی تو آمار نفوس و مسکن شرکت نکردیم!

صبح شنیدم بابا داشت به مامان میگفت اگه اومدن برای آمارگیری،بگو کارت ملیاشون نیس خخخخ

بار خدایا این بابای منم شفا بده  انگار خونه خاله س یا مسخره بازیه یا مثلا دولت انقدرر ........  خخخخخ

نتیجه این شد که امروز خودشون اومدن سراغمون!!

وای منم که غرق خواب بودم،با صورت نشسته و چشمای ورم کرده که به زور باز میشد رفتم دم خونه  

یه چادر مشکی کش دارم سرم کردم رفتم گفتم سلام !Arabic Veil 

یه پسره جینگیلی مینگیلی بود شانس من    خخخخخخ

چشمای ورم کرده و قیافه خوابالو منو که دید صبح بخیر گفت و یه چی دیگه که الان یادم نیس

ولی خودش متوجه شد که منو از رختخواب کشیده بالا  

بعد میگفت شما بالایی یا پایینی؟ گفتم بالا

بعد باز یه چی پرسید از بالا و پایین بودن که منم خوابالو بودم نمی دونم چه جوابی دادم که پسره بدبخت خندیدو گفت من که آخر نفهمیدم شما بالایی یا پایین..شکلک های شباهنگShabahang

دیگه گفتم ما طبقه بالاییم داداشام اینا طبقه پایین

گفت آهان

خخخخخخ ... آمارمونو گرفتو رفت 

خبرای خوبی در راهه و اتفاق خوبی در حال وقوع!

 اوممممم بالاخره بعد از ۱ سالو ۱۱ ماه که از فوت آقاجون میگذره خونه ش رفت در مرحله ی فروش و تقسیم ارث!  

خوبه هااا ولی من مثل قبل ذوق و شوق ندارم برای این ارث،قبلا مثلا یکی دو سال پیش بیشتر ذوق داشتم ولی الان نه،یعنی فعلا که خنثام حالا شاید بعدا ذوقولی شدم

یه چیز جدید در مورد خونه آقاجون اینه که متراژش بیشتر از اونیه که تو سند خورده خخخخخ

یعنی تو سند ۲۰۰ متره بعد حالا که از شهرداری اومدن متر کردن،۲۲۸ متره!

بعد خب عقب نشینی ام داره،حدوده ۲۵ مترش میره تو خیابون

حالا کاش درست بشه و ۲۰۰ متر مفید از توش در بیاد

 رفته بودیم خونه عموم،مهین تو ماتحتتش جشن بود  قشنگ معلوم بود کلی ذوق زده ن و خوشحالن خخخ

بعد حرف سند اینا شد،مینا از مهین پرسید چیزی از خونه عمو به نامت هست؟؟ مهین گفت نه ۶ دونگش مال عموس

البته که الان خونه رو دادن به احسان و سمانه،خودشون رفتن مستأجری!!!

بعد یهو عمو گفت با ارث آقاجون میخوام یه آپارتمان بخرم،اونو که خریدم ۳ دونگشو میزنم به نام مهین

همچین با یه حالت ریلکس و خونسردی میگفت که نگووو خخخخ

منم خب خنده م گرفت گفتم عمو لطف میکنی میخوای ۳دونگ از آپارتمانی که قراره بخری رو بزنی بنام مهین

با همون حالت ریلکس وخونسرددی که رو مبل نشسته بود و فکر می کرد داره خیلی به مهین لطف میکنه  گفت چرا؟!

بازم من نیشم تا بناگوش باز شدو گفتم پ ن پ میخوای ۶ دونگشو بزن به نام خودت،معلومه که باید ۳ دونگشو بزنی بنام مهین تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدچون نصف ارثی که بهتون میرسه مال مهینه یعنی بخاطر اون ۱ دونگ که از خونه آقاجون بنامشه ....

وای خدا چقدر این عمو و حرفش خنده دار بود،گفتم لطف میکنی خب 

دیگه مهینم شاخ رفت تو جیبش و گفت آره مال خودمه،بایدم بزنی به نامم و ...

بار خدایا منو ببخش 

این عمو من کلا خنده داره خخخخخ

حالا ببینیم چی میشه این ارث!

 الان دیگه ما رفتیم تو بطن زندگی!! ۱میلیونو ۴۰۰ اجاره،ماهی ۳۵۰ قسط وام،حالا با پول برق،گاز و .... میشه ۲ تومن 

قشنگ داره هر ماه ۲ تومن میره،غیر از چیزای دیگه! 

امیدوارم فروش خوب باشه و این مخارج در بیاد،بالاخره خدا خودش هوای ما دوتا جوجه کوچولو رو داره،مگه ما چند سالمونه؟ تازه ۲۷ سالمونه،اوممم

چقدر دوس دارم اشکان درسش تموم بشه،بعد تو یه بیمارستان مشغول به کار بشه،حقوقشم مثلا ۲ تومن باشه!

وای چقدر خوب میشه ^_^ 

زنگ زدم به آتلیه که ببینم فیلم عقد آماده س برم بگیرم

میگه نمیدونم،آخر هفته که میکس کننده فیلم اومد آتلیه میپرسم و خبرشو میدم!

ای بترکید بابا  الان ۶ ماهه از عقد ما میگذره هنوز این فیلم آماده نیس!!

ذوق دارم فیلم عقدو بگیرم و ببینمممم ^_^

بعععله