زنــ ــدگــ ــی مــ ــن

وبلاگ اول بنده arezoo127.blogfa.com اینجا فعالم و در خدمت شما :)

زنــ ــدگــ ــی مــ ــن

وبلاگ اول بنده arezoo127.blogfa.com اینجا فعالم و در خدمت شما :)

عکس + تغییر رمز ثابت

 

ادامه بدون رمز ... 

خب الان تصمیم گرفتم که رمز ثابتمو تغییر بدم

حدودا یکسالو سه ماهه که رمز عوض نکردم ...

رمز دیگه عدد نیس برای همین نمیتونم با بازی اعداد به کسایی که وبلاگ ندارن رمز بدم

ایمیلم ندارم که بتونم رمزو ایمیل کنم برای کسی

منم که اکثرا بدون رمز مینویسم،چی بشه یه پست رمز دار بشه،خلاصه که چیزی رو از دست نمیدید 

کم کم رمز جدید برای دوستان ارسال میشه :-)

قول داده بودم عکس بذارم ... اینم یه سری عکس 

عکس کیک تولد اشکان ... clik 

عکس بلیزی که برای تولد پوشیده بودم،البته میشه گفت تونیک،چون تا زیر ماتحت میاد،ولی خب جذبه clik 

عکس آبسردکن و یخچال کوچولو موچولوش ... clik و clik 

کادوی تولد بابام اینا به اشکان که از کرج و با خود اشکان خریدیم ... clik 

کادوی دایی بزرگه ... clik دایی کوچیکم که پول داد،مام روز بعدش سه تایی رفتیم بیرون و خرجش کردیم خخخ ( من اشکان و علیرضا ) 

عکس لباسایی که از مغازه برداشتم تا الان ... clik و clik و clik 

اینم نقاشی های شبنم ... clik و clik و clik ( فامیلشو تو عکسا ادیت کردم )