زنــ ــدگــ ــی مــ ــن

وبلاگ اول بنده arezoo127.blogfa.com اینجا فعالم و در خدمت شما :)

زنــ ــدگــ ــی مــ ــن

وبلاگ اول بنده arezoo127.blogfa.com اینجا فعالم و در خدمت شما :)

کاپیتان!

 

هفته پیش به خودم استراحت دادم و آرایشگاه نرفتم ... فقط شنبه رفتم و دوشنبه م که با بچه های آرایشگاه رفتیم باغ بانوان! 

خلاصه هفته پیش کلاسو تعطیل کردم ... قبلا چقدر حوصلم سرمی رفت،چقدر بیکار بودم،همش خونه بودم 

ولی الان همش بیرونم!یا آرایشگاه یا اینورو اونور 

آرزومه که یه روز تو خونه بمونم!! 

راستش دیگه حال ندارم برم آرایشگاه ... دوره ما تموم شد باید این ماه امتحان می دادیم خودمون گفتیم نه امتحان نمیدیم و افتاد برای آذر!! چون محرم و صفر در پیشه و دیگه این دوماه امتحان نمی گیرن و تعطیله 

دیروز در کمال بی حوصلگی رفتم آرایشگاه ... حالو حوصله نداشتم 

آزیتا (مربی ) داشت موهای یکیو سشوار میکرد بچه ها هم حرف میزدن و ... 

همه نشسته بودیم که یهو آزیتا گفت کاپیتان 

و بعد زنه با خنده گفت نه نگو!! حالا ما هی اصرار که آزیتا خانوم کاپیتان چی؟؟ بگو دیگه 

آزیتام گفت هیچی میخواستم بگم کاپیتان هواپیما و خندید خخخ 

خلاصه نگفت که نگفت 

بعد یه زن مسن هست به اسم اختر خانوم!! این تقریبا هر روز میاد آرایشگاه و بهمون سر میزنه!! 

همون زنه که زیر سشوار بودو دید هی سوال پیچش کرد ... که شما قبلا اینجا زندگی نمی کردید؟مامانت فلانی نبود؟ و ... 

موهای زنه سشوار شد و پاشد ... باز اخترخانم کنجکاو و فضوووووووول پاپیچ زنه بود خخخخ 

آخردست یهو گفت شما خانوم عقیلی هستید؟!! ما منتظر بودیم ببینیم زنه چی میگه! 

که گفت بله من خانوم هادی عقیلی هستم 

خخخخخخخخ هادی عقیلی کاپیتان تیم سپاهان و بعضی دوره ها بازیکن تیم ملی 

هیچی دیگه کلی ذوق کردیم! آزیتا گفت اومدم بهتون بگم کاپیتان سپاهانو میشناسید؟؟این خانومشه  

که خودش نذاشت بگم 

خب هادی عقیلی خیلی پولداره و قرارداداش میلیاردیه!! در نتیجه ما توقع داشتیم که حالا مثلا زنش یه خانوم خیلی خوشگل و خوش تیپ و خوش پوش باشه! 

ولی قیافه ش که معمولی بود ... ظاهرشم عادی بود 

ولی ماشینش فکرکنم 700 میلیون پولش بود! 

دوست آزیتا بود ... گفت این از هادی عقیلی 5 سال بزرگتره!! 

خلاصه که تا چند دیقه همه تو کف بودیم خخخخ 

مثلا تصور کنید زن علی داییو ببینید خخخخخ  

باحاله هااااا