زنــ ــدگــ ــی مــ ــن

وبلاگ اول بنده arezoo127.blogfa.com اینجا فعالم و در خدمت شما :)

زنــ ــدگــ ــی مــ ــن

وبلاگ اول بنده arezoo127.blogfa.com اینجا فعالم و در خدمت شما :)

سخن از هر دری

 

میبینم که دیگه بلاگفا درست شده و میشه رمزی نوشت ... 

بدون رمــــــز ...  

من همیشه منتظرم آخرماه برسه و پول به حسابم ریخته بشه 

بعد یکم خیالم راحت میشه! از طرفی ام دلم نمیاد خرج کنم میترسم تموم بشه  

اصن یه وضعی  

کی گفت من خسیسم؟  

خلاصه در طی ماه هی که پول میخوام از بابام میگیرم خخخخخ  که مبادا دست به پول خودم بزنم 

البته میدونید چرا اینطورم؟؟چون از نظر خانواده من یه دختر ولخرجم! که همش بفکر خریده  

ولی اینجوری مثلا اگه بخوام باز مانتو بخرم و بخوان بگن که تو  تازه مانتو گرفتی! میگم چیکار دارید خودم پولشو میدم خخخخخ یه همچین دختر زرنگی ام من شکلک های شباهنگShabahang 

البته این نظر خانواده س که من ولخرجم و همش تو فکر لباسم و گرنه من خیلیم دختر خوبیم! 

ولی جدا خیلی تو فکر لباس خریدنم  

والا این دوستای آرایشگاه چشمشون شوره  

از بس گفتن پوستت چه خوبه  ( اینم چشمای بچه های آرایشگاه ) یه مدته افتادم به جوش زدن 

گفتم یه سر برم پیش دکتر پوستم ! بعد دیدم حداقل باید شصت هفتاد تومن پیاده شدم  

نرفتم و خودم دارم خودمو درمان میکنم  

یکی دوماه پیش یه نفر اومد آرایشگاه گفت اگه اجازه بدید میخوایم بیایم مشاوره رایگان پوست 

ما هم شاد شدیم ... آزیتام اجازه داد که بیان 

چند روز بعدش اومدن! ولی هیچی بلد نبودن!! بازاریاب شرکت پنبه ریز بودن بعد الکی اسم خودشونو گذاشته بودن مشاور پوست! 

هر دردی میگفتیم تندی یه محصول پنبه ریزو معرفی میکردن!  

به قول آزیتا اونا که متخصصن نمیتونن کاری کنن دیگه چه برسه به اینا!  

طرف صورت خودش پرجوش بود بعد اومده بود برای ما چرتو پرت میگفت! یا یکیشون موهاش کم بود بعد به آزیتا میگفت فلان شامپو رو بخر داری کچل میشی! 

آزیتام خییییلی شیک بهش گفت پس چرا خودت استفاده نمیکنی؟؟شمام که موهات کمه؟ خخخخخ 

گفت من استفاده میکنم که اینجوره قبلا خیلی بدتر بود! چرت میگفت عامو

ای بابا خب دلوم میخواد اشکان بیاد اصفهان  چند روز دیگه میشه 1 ماه که ندیدمش!!  ( منم همین قدر مچاله شدم  )

1 ماه خیلی زیاده! دیشب بهش میگم کی میای؟1 ماه شداااا 

گفت میام به زودی ... 

بیاد با هم بریم بچرخیم و خوش بگذرونیم ...  

دیگه چی بگم؟؟  

دیدم یکی پشت ماشینش نوشته بود : یزید خره گاو منه  

یا یکی دیگه نوشته بود : یزید بیبین کارادا ( به لهجه اصفهانی )  

مسلما کسایی که اینا رو مینویسن شعور و شخصیت خودشونو نشون میدن  

کلا ایرانیا جنبه ندارن باید چماق بالاسرشون باشه! دیگه راهنمایی رانندگی اعلام کرده هرکس چیزی پشت ماشینش بنویسه جریمه میشه