زنــ ــدگــ ــی مــ ــن

وبلاگ اول بنده arezoo127.blogfa.com اینجا فعالم و در خدمت شما :)

زنــ ــدگــ ــی مــ ــن

وبلاگ اول بنده arezoo127.blogfa.com اینجا فعالم و در خدمت شما :)

عکس لباس

 

ادامه بدون رمـــ ــــز ...  

2 سال بود قالب عوض نکرده بودم!! آخه قالب وبلاگمو دوس داشتم و از طرفی ام حوصله نداشتم بگردم دنبال قالب جدید و قشنگ ... 

ولی خب دیشب که حوصلم سر رفته بود گفتم بذار یکم قالب سرچ کنم و دیگه بعد تصمیم گرفتم قالب رو عوض کنم  

از دیشب این سومین قالبی هست که میذارم ...

بنظرتون چطوره؟؟ دوس دارید؟؟ 

قالبی که صبح گذاشته بودم ( smile ) خوب بود فقط مشکلش این بود که بی روح و بی انرژی بود! 

دوس دارم قالبی بذارم که پرانرژی و خوب باشه ... 

بنظرم این قالب انرژی لازم رو داره ... حالا اگه نظرم برنگرده! 

خب این از بحث قالب ...   

اومممم قرار بود ما پنج شنبه 22 بهمن به عقد هم در بیایم ...

بعد شنبه 24 بهمن من با اشکان میرفتم کـــــرج :))) 

قرار بود یکی دو هفته کرج باشم و کلی بگردیم :)) 

قرار بود با هم بریم تهران و برای مغازه ها جنس بیاریم :)) 

خب حالا که هیچکدوم اینا عملی نشد و قسمت نبود ما سال 94 عقد کنیم :)) 

دیگه ناراحت نیستم که نشد عقد کنیم ... خب حتما حکمتی داشته ...

خدا برای بنده ش فقط خیر و خوبی میخواد ... حتما خیر بوده :) 

خب حالا که نشد من برم کرج و تهران و با اشکان بریم جنس بخریم بهش گفتم برام عکس بذاره 

عکس لباسایی که برای اسفند و عید آورده ...

اونم دستش درد نکنه کلی عکس برام آپلود کرد که من ببینم 

تا الان 40 تا عکس از لباسا گرفته و دونه دونه برام آپلود کرده و گذاشته :)) 

دستش طلااااا 

دوس داشتم بعضی عکسا رو اینجا بذارم که یادگاری بمونه :) 

clik و  clik و clik و clik 

دخترونه های ناز : clik و  clik و   clik و clik و clik 

پسرونه ها : clik و clik و clik و clik  

قراره بازم برام عکس بذاره ^-^