زنــ ــدگــ ــی مــ ــن

وبلاگ اول بنده arezoo127.blogfa.com اینجا فعالم و در خدمت شما :)

زنــ ــدگــ ــی مــ ــن

وبلاگ اول بنده arezoo127.blogfa.com اینجا فعالم و در خدمت شما :)

سفره عقد + عکس

 

ادامه بدون رمـــ ـــز  

 

قبل از اومدن اشکان اینا،یعنی پنج شنبه رفتیم برای سفره عقد و لباس عروس 

آآآقا سفره عقدمو عوض کردم ... سفره عقد قبلیم این بود ... clik

نمیدونم دقیقا چرا عوض کردم،ولی خب عوض کردم! 

سفره عقدی که تو مغازه بود یاسی بود،من کلا همه چیزشو تغییر دادم خخخخخ 

مثلا گفتم تورش شیری رنگ باشه به جای یاسی ...

گلاش به جای یاسی همون رنگ گلای این سفره عقده ...

گلدونشو عوض کردیم که به رنگ گلا بیاد ...

ترمه شو عوض کردیم ...

حالا امیدوارم سفره عقد قشنگی بشه ...

تفاوتش با سفره عقد قبلی در گلدوناشه + رنگ بندی سفره عقد،که دیگه تورش زرد نیس + این سفره عقد خیلی ایستاده نیس،کوتاه تره 

بعدم رفتیم مزون،گفتم اگه لباس قشنگ تری دیدم لباسمم عوض میکنم 

خانومه پرسید لباست چی بود؟؟ گفتم باران 

گفت باران که خیلی قشنگه و به تو که لاغری خیلی میاد،بنظرم عوض نکن ولی حالا باز مدلا رو ببین،خودت میدونی 

دو سه تا از آلبوماشونو دیدم + کارایی که داشتن تن یه عروس دیگه میکردن،ولی خب خوشم نیمد و دیدم لباس خودم قشنگتره 

اینم از لباس عروس و سفره عقد 

خب همه دوستا دوس داشتن عکس سرویس و حلقه ها رو بذارم،شمام که برای من عزیزید  

عکس جا قرآنی و قرآن ... clik و clik 

عکس حلقه ها ... clik 

عکس سرویس در 2 نما ... clik و clik  

آینه تو کارتونه،حالشو نداشتم از کارتون در بیارم،فقط از شمعدونا عکس گرفتم ... clik 

عکس کفشامون ... clik و clik 

امشب شب آرزوهاس،برای همه ی دختر پسرای دم بخت دعا کنیم،برای همه ی عاشقا دعا کنیم که به هم برسن و خوشبخت بشن ... دعا کنیم همه ی جوونا بختشون باز بشه و ازدواج خوبی داشته باشن و خوشبخت بشن 

 اگه دوس داشتید برای من و اشکانم دعا کنید :)