زنــ ــدگــ ــی مــ ــن

وبلاگ اول بنده arezoo127.blogfa.com اینجا فعالم و در خدمت شما :)

زنــ ــدگــ ــی مــ ــن

وبلاگ اول بنده arezoo127.blogfa.com اینجا فعالم و در خدمت شما :)

دکتر و آتلیه

 

ادامه بدون رمــ ـــز ...  

خب مامان من آرتوروز شدید داره،به سختی راه میره اونم با عصا

 

ولی خدا رو شکر تو خونه میتونه برای خودش راه بره و به کاراش برسه ...

چند ماهه که داره میره پیش یه خانوم دکتر که طب سنتی خونده و دارو گیاهی تجویز میکنه،زالو درمانی و ...

خب اونقدرا موثر نبوده برای درد پاهای مامانم ولی خب بی نتیجه م نبوده

پنج شنبه صبح با مامان رفتیم درمانگاه تخصصی ... گفتیم بریم پیش متخصص ارتوپدی

تو نوبت بودیم تا بالاخره نوبتمون شد و رفتیم داخل

سلام کردیم،مامانم نشست منم ایستاده بودم

یه دکتر حدودا ۴۰ ساله،با موهای آشفته!

گفت مشکل چیه؟ مامانم گفت پاهام خیلی درد میکنه و ...

گفت آرتوروز داری؟ مامانم گفت آره

گفت عکس داری؟ یه عکس یکی دوسال پیش انداخته بودیم،درآوردم نشونش دادم

گفت اوووه شما که اصلا چیزی به اسم زانو نداری 

گفت چند سالته؟؟ گفتیم 62 سال 

گفت بیماری دیگه ای داری؟قند،چربی،فشارخون؟

مامان گفت مشکل قلبی دارم،دوتا از رگامو بالن زدم،فشارخونم دارم

گفت دکتر قلبت کیه؟ مامان گفت دکتر نیک آیین

گقت برو پیش دکتر نیک آیین و ازش بپرس من میتونم با وضع قلبی ای که دارم و فشار خونی که دارم،برم برای جراحی مفصل زانو؟بیهوشم میکنن مشکلی نیس؟

اگه گفت مشکلی نیس میتونی عمل کنی که برو عمل کن چون زانو نداری کلا

ولی اگه دکتر قلبت گفت نه نباید بیهوش بشی و جرااحی بشی باید همینجوری باهاش بسازی

 بعد مامانم هرچی ااومد بگه با یه لحن تندی میگفت خانوم شما فقط باید عمل بشید!

مردیکه بز

دلم میخواست بزنم تو دهنش،اومدم بگم باباجان گوش بده ببین مریضت چی میخواد بگه!شکلک های شباهنگShabahang

صبوری کردم ولی از درون داشتم منفجر میشدم

بعد مامان ساده ی من ازش پرسید میتونم بیمه پسرم بشم؟

نیشخند زدو گفت خانوم من مسئول بیمه م؟

الهی فداش بشم،مامانم نشنید این دکتر عوضی چی گفت و کنایه زد،گفت بله؟

باز دکتره با یه لحن تنفرانگیزی گفت مگه من مسئول بیمه م،باید برید از حسابداری بپرسید من نمیدونم

الان که دارم مینویسم چکه چکه داره اشکام میریزه رو گونه هام

مامان من خیلی ساده س،سنش به نسبت بالاس،حداقل ۲۰ سال از این دکتره بزرگتر بود

حقش نبود اینجوری باهاش صحبت کنه ... یکم ادب یکم شخصیت

متخصصه که باشه،ماهم پول دادیم اومدیم پیشش،مفتی که نبوده

یکم احترام گذاشتن،شخصیت داشتن و ادب بد نیس

دیگه عصبی شدم 

برگشتم به دکتر عوضی گفتم شما چرا انقدر بدااخلاقی؟؟ سرشو انداخت پایین و مشغول نوشتن نسخه شد و کلامی حرف نزد

ولی من بازم ادامه دادم،گفتم مامانم یه سوال پرسید،میگفتید نمیدونم،کنایه زدنش چی بود؟

مامانمم گفت انقدر دکتر هستن که خوش اخلاق و خوش برخوردن،یکم خوش اخلاق باشید بد نیس

کلامی حرف نزد،جرات نداشت حرف بزنه،چون میدونست بیشعوری از خودش بوده

نسخه رو نوشت،گرفتم و بدون تشکر و خدافظی اومدیم بیرون

من رو مامانم خیلی زیاد حساسم،خییلی

و چقدر خوشحال و راضی ام که به دکتره حالی کردم رفتارش،برخوردش خیلی زشت و بده

بعدم رفتم امور اداری درمانگاه در مورد عمل مفصل زانو سوال پرسیدم

گفتم مامانم میشه بیمه تکمیلی پسرش بشه؟ بابام بالای ۶۰ سال سنشونه

که گفت آره میشه

چقدر خوووب،آخه بعضی از مردم عادی میگفتن مامان نمیشه بیمه مهدی بشه چون بابام زنده س و از کارافتاده نیس

بعدم میگفتن میان تحقیق میکنن ببینن توان مالی در چه حده

‌خلاصه که هی میگفتن نمیشه بیمه مهدی بشه چون خونه،ماشین و ملک تجاری داریم!

ولی خب این آقای محترم گفت مامانم میتونه بیمه مهدی بشه ...

اینم از دکتر رفتن ما و اعصاب خوردیاش

خیلی وقت بود هی زنگ میزدم آتلیه ببینم عکسا آماده س،کی برم برای میکس و آهنگ فیلم عقد

ولی هرچی زنگ میزدم یا میگفتن خبر میدیم،یا میگفتن سرمون شلوغه

هیچوقتم خبر ندادن ... انقدر زنگ زدم تا بالاخره یه بار منشیه گفت عکسا آماده س فقط باید بیاین تایید کنید تا چاپ بشه ... 

اوندفعه م که اشکان برای عروسی احسان اومده بود زنگ زدم آتلیه که تا اشکان هستش بریم عکسا رو ببینیم و تایید کنیم تا چاپ بشن ... زنگ زدم گفتن سرمون شلوغه و ...

الان دوباره از وقتی اومدم اصفهان باز پیگیرم و زنگ میزنم ولی هی میگن خبر میدیم

دیگه عصبی شدم زنگ زدم به منشی گفتم خانوم هی میگید خبر میدم خبرم نمیدی،اصلا دیگه نمیخوام فیلممو میکس کنید،فیلم خامو بهم بدید

که گفت صبرکن فردا بهتون خبر میدم کی بیاین

بازم خبری نشد

دیگه پنجشنبه شب با بابا مامان رفتیم آتلیه ... خود  آقای تقی پور بودش،دیگه تا دید شناخت،بدون اینکه ما حرفی بزنیم گفت بذارید یه تماس بگیرم

زنگ زد اون یکی آتلیه شون گفت فیلم و عکسای خانوم ح آماده س؟ و ...

بعد تلفن گفت فیلمتون تا حدودی میکس شده و آماده س،فقط شما باید عکسا رو تایید کنید تا چاپ بشه و بعد عکسا رو هرچند تعدادشون کمه ولی مابین فیلم قرار بدن تا قشنگتر بشه

گفتم ولی من میخواستم یه آهنگ بدم برای میکس

گفت اشکال نداره،آهنگو تغییر میدن،اونی که شما میخوایندو براتون میذارن

دیگه گفت شنبه صبح بیا آتلیه دومی

بهش گفتم این مدت کلی زنگ زدم ولی هی میگفتن خبر میدیم و ...

گفت ببخشید منشی عوض شده،این خانومم تازه وارده زیاد بلد نیس و ...

خلاصه من امروز صبح طرفای ۹ لباس پوشیدم و راهی آتلیه شدم

رفتم عکسا رو دیدم ... اوممم یه لبخند گنده رو لبام بود 

بک گراند همشون تیره بود ... گفتم نمیشه بک گراندش روشن باشه،مثلا سفید یا کرم رنگ 

گفت زیاد قشنگ نمیشه ولی حالا یکی از عکسا رو بک گرنداشو سفید میکنم تا ببینی 

دیگه سفید کرد زیاد جالب نشد ... در نتیجه بک گرندا رو عوض نکردیم 

فقط یه عکس تکی از من بود که قشنگ نبود،دامن لباس عروسم یه کوچولوش کات شده بود،دیدم قشنگ نیس و یجوریه،بهش گفتم چرا دامن لباس عروسم یکمش کات شده؟؟ 

گفت بذار عکس اصلیتو ببینم ... دید گفت خود عکست اینجوریه ما کات نکردیم 

گفتم پس اینو نمیخوام چاپ کنید،حذف کنید 

یکی دیگه از عکسامون قشنگ بود ولی یکم تار بود،گفت سایزشو بیار پایین تا تاریش مشخص نباشه ... در نتیجه سایز یکی از عکسای 2 نفره هم تغییر کرد 

داشتم با گوشی با آقای تقی پور حرف میزدم که یهو دیدم یکم عکسامون تیره س ( نورش ) 

خوب شد حواسم بود و یهو دیدم ... بعد که تلفنو قط کردم گفتم نمیشه این عکسو یکم روشنتر کنید ببینم چطور میشه؟ 

گفت چرا،یکم روشنش کرد دیدم بهتر شد ... بهش گفتم پس همه عکسا رو نورشو تغییر بده و روشنتر کن ...  

بعد دختره گفت با اینکه عکس مجلس بوده و آتلیه نیمده بودیدو نورو اینا درستو حسابی نبوده ولی این 6 تا عکستونو به نسبت خوب درآوردن و قشنگ شده

دیگه بعدم 21 عکس خانوادگی بود که دیدم  

بعدم آهنگ مورد نظرو دادم به دختره برای میکس فیلم 

دیگه کارا که تموم شد اومدم آتلیه اولی ... خود آقای تقی پور نبودش،اون یکی شریکش بود 

تو آتلیه نشسته بودیم که اشکان گفت پول آتلیه رو برات ریختم 

دیگه منم یکم دیگه از پولو بهشون دادم 

اینم از ماجراهای این چند روزی که گذشت

خب من و اشکان تصمیم گرفته بودیم این آهنگو بدیم برای میکس فیلم بذارن ... clik 

خوبی این آهنگ این بود که هم در مورد عروسه هم داماد 

بعد یه مدت اشکان یه آهنگ دیگه پیدا کردو دانلود کرد،گفت اینو بذاریم؟؟ گفتم خب این فقط در مورد عروسه،گفت اشکال نداره،قشنگه

دیگه منم دوس داشتم،با کمال مییییل قبول کردم خخخخ  

از درونم کلی ذوق کردم بابت اینکه این آهنگو برای میکس فیلممون انتخاب کرده Heart Smile

و الان این آهنگو دادم برای میکس فیلم بذارن ... clik  

روی پیکان کیلیک کنید آهنگ بصورت آنلاین پلی میشه،نیازی به دانلود نیس